GYIK

Gyakran ismételt kérdések a webáruházról:

 

Hogyan vásárolhatok?

Felül a sörválasztó fülre kattintva, vagy bal oldalon sörfőzdék szerint válogathat sörkülönlegességeink közül.

 

Hogyan bízhatok abban, hogy valóban minőségi terméket kapok?

Sörkülönlegességeinkre minőség garanciát vállalunk, amennyiben bármi kifogása van a kapott termékekkel kapcsolatban, 14 napon belül elállhat a vásárlástól és visszakapja a megrendelés összegét.

 

Milyen szállítási lehetőségek közül választhatok?

Pick Pack Pont-ra szállítás: 2-5 munkanap, 1390 forint
FoxPost terminálba szállítás: 1-4 munkanap, 699 forint
Házhozszállítás: 2-4 munkanap, 1790 forint

 

Mi a garancia, hogy nem törik össze a csomagom a kiszállítás alatt?

Sajnos ritkán előfordul, hogy logisztikai partnereink összetörnek egy-egy csomagot, de mi ezeket azonnal - és természetesen díjmentesen - pótoljuk, így a megrendelőnek semmi kára nem származhat belőle.

 

Milyen fizetési lehetőségek közül választhatok?

Utánvét
Bankkártyás fizetés (1% kedvezmény a megrendeléséből)

 

Meddig álnak el a kézműves sörök?

A legtöbb termék 2-24 hónap szavatossággal rendelkezik, ez alól kivétel a legtöbb akciós termék, melyek 1-4 hétig állnak el.

 

Mit tegyek, ha nem ittam meg a megrendelt sörömet és lejárt a szavatossága?

A sörök 95%-a a hivatalos lejárat után még hetekig (akár hónapokig) megőrzi a minőségét, de ha szokatlan, savanykás ízt érez, akkor ne igya meg a lejárt sört.

 

A HörPint főzi a söröket?

Nem mi készítjük a megvásárolható termékeket, hanem összegyűjtjük az ország sörfőzdéit, így webáruházunkban akár 12-16 sörfőzde söreiből válogathatnak vásárlóink.

 

Hogyan és mikor kapom meg a számlát?

A számlát mindig a dobozban, a sörök mellett találja meg, több doboz esetén az "első számú" csomagba rakjuk.